sestdiena, 2013. gada 13. aprīlis

Īsa pamācība lupatu griešanā.

Kādu brīdi atpakaļ es jau lielījos, ka griežu lupatas tepiķiem un izmantoju savu jauko palikti ar apļa/diska griežamo. Šodien atkal izmantoju brīvu brīdi un paplosījos pa savu 'darbnīcu'. Sev par prieku samazināju savu lupatu krāvumu par vienu palagu un dažām lentām.
Bet nu ķeršos vērsim pie ragiem! Gribēju padalīties ar savu atklājumu, kā visātrāk un nesāpīgāk alerģiskiem deguniem sagriezt lupatiņas. Tā kā jau kādu laiku izvairos lupatu strēmeles griezt ar šķērēm, jo tas rada gana daudz putekļus un tad man ir jāšķauda un jāraud, diezgan aktīvi izmantoju savu diska griežamo. Tā arī šoreiz.
Visu laiku griezu brīvi bez lineāla un audumu turēju vienā kārtā. Šodien izmēģināju taisnajiem gabaliem to visu locīt n-tās kārtās, lai ietu ātrāk tā lieta uz priekšu. Un izdevās! Sev par prieku, atklāju, cik ātri var tikt galā ar lielu palagu!

Bet sāku es ar šīm garajām strēmelēm.

Stāvēju un domāju locīt vai nē, bet beigās salocīju

 un šņikt, un viena strēmele gatava.  Šņikt, šņikt un 4 strēmeles gatavas. Prieks un laime, ka viss tik ātri un forši!


Ja jau tik forši viss veicās ar šīm strēmelēm, varbūt pamēģināt ātro variantu ar veco palagu, kuru jau ilgu laiku 'marinēju'. Palags liels, 2x2metri, un baigais slinkums griezt ar šķērēm. Tad nu mans piegājiens:
- izgriežam gumijas (jo man visi palagi tikai ar gumijām);
- atgriežam stūrus;
- pārplēšam palagu uz pusēm;
- salokām un ar rokām nogludinām (jā, jā, es slinkoju un negludinu, jo žēl laika. Gludinot noteikti ir vēl labāks rezultāts un vēl vieglāk griezt un locīt to visu, bet es to nedaru.);

-  un sākam tik griezt, un griezt, un griezt!!!

Un lūk rezultāts! Un lūk arī kaudzīte ar pusi palaga strēmelēm.
Un lūk ir viena strēmele no tā visa. Aptuveni 2,5 m gara un 1-1,5cm plata:)

Izmantoju savu diska griezēju, lineālu un palikti. Viss sanāk ļoti akurāti un daudz maz vienādi. Prieks, jo viss ir dikti ātri un degunam draudzīgi.

Izmantojiet arī jūs, jo tiešām ir ērti un ātri.

s.

2 komentāri:

  1. Izskatās tik vienkārši! Es laikam gribēšu šito brīnumu no Tevis aizņemties. Karīna

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, bet vai jāgriež pa diognāli?

    AtbildētDzēst